aneb Učitelské noviny opět zasahují.
S jedním kolegou v práci jsme přezdívali časopisu The Economist po cimrmanovsku Učitelské noviny. Mělo se tím vystihnout, že Economist je nevysychající proud pozoruhodných podnětů. A jelikož neznáme nic moc obdobného, tak většinu toho, co jsme někde četli, tak bylo právě v těch Učitelských novinách.
Pečlivě udělaný článek u kolegyně Eithné (tento) je jako dělaný k položení si otázky sám sobě, kterou reklamu mám vlastně nejradši (je-li taková).
... které, když si člověk pustí po nějaké době v busu takhle v půlnoci cestou z práce, tak mu nepřipadají ani moc odrhnuté.
Shlédl jsem Okres na severu. Je to silnější než já.
Dnes večer jsem opět vyjel na brusle, tentokrát jsem to zkusil i s ipodem. A vzpomněl jsem si na p. lékárníka.
Kačí poslední dobou psala (zde) a twittovala o depešákách. Tak mi je připomněla. Je potřeba udělat nějaký youtubový článek. Čtětě rychle, poslední dobou mají klipy na youtube životnost tak dva dny:-)