Článek Tam na Rujáně

vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Tam na Rujáně

07. 07. 2010 - 07:14

hospodynka: Nakoukla jsem včera na Tvůj keškoprofil a žasla, kde to lovíš.

hospodynka.pise.cz

07. 07. 2010 - 07:56

kobliha: Fotky jsou skvělé (jako vždy), text je vynikající (jako vždy). Proč Ty nevydáváš cestopisy?

kobliha.pise.cz

07. 07. 2010 - 13:42

jarmik: hospodynka: Snažil jsem se logovat průběžně, ale zatím, kde jsme v Německu bydleli, tak wi-fi bylo spíš sci-fi...

kobliha: Díky (A já je vydávám, tady Myslím, že to je pro psaní, co mě baví, dobré médium).

07. 07. 2010 - 19:11

sargo: Já se mám...

10. 07. 2010 - 23:23

dj-team: Nutno poznamenat, že reaguji až poté, co jsem dnes odpoledne - kdy jsem odmítl společné chvíle s Vámi, bo jsem taxikařil - dospal vyčerpání z těch 3 dní místo pěti.
Nutno rovněž poznamenat, že jsem právě dopil majoritní část lahve tramínku červeného, jako odměnu.

Kartina, kterou jsme od Vás dostali po přečtení článku nabývá zcela jiného rozměru a vzhledem k tomu, že moji dva dobří kamarádi v jeden čas a nezávisle trávili vedra na Rujáně, vidím cíl pro příští červenec pro celou rodinu.

A nyní dva dílčí komentáře chlapce:
- já tacháč na současném autě přetočil mimo stupnici, ale nemáme tak velkej skejl jako vy
- zazpíval bych si s Tebou a s pány inženýry Rejchou, Klíčkem a Flekem a panem magistrem MB

12. 07. 2010 - 09:55

jarmik: S těma dětma na Baltu je to jedna velká hádanka, jestli je to dobrej nápad nebo jakej nápad. Připadalo nám, že by se tam Jášovi určitě líbilo a my bysme to vydrželi, jak tam na pláži oni mají ty ohrádky a lehký stany.

Jenže počítam, že jsme měli výjimečně dobrý počasí a je velká otázka, co by z toho bylo, kdyby bylo hnusně.

Jinak napůl i pro sebe jako poznámku, tak pro rodinnou dovolenou jsme si říkali, že nejlepší místo by tam asi bylo Glowe nebo na druhým konci té pláže Juliusruh. Též se jezdí na Hidensee, ale tam jsme to neviděli.

Ohledně zpěvu - účastnil jses doufám sborového zpěvu na svatbě inž. R. s inž. R.! To už asi víc v tomto směru není možné.

12. 07. 2010 - 11:18

dj-team: Já na Baltu byl a dodnes na to vzpomínám s láskou. Bylo mi asi tak pět a otec mne poslal pro zmrzku. Tu frází jsem nějak podělal a ten pocit, kdy mluvím česky na Němku, co prodává zmrzlinu...neumím marky, ani pfenigy.... nod prostě s láskou
beru to tak, že je tam písek a holky by viděly moře. Jsem dost rozhodnutej tam ještě letos vyrazit. Jinak já moře jako cíl cesty nevyhledávám, moře beru jako doplněk a asi mne nic nepřesvědčí jet na dovolenou k moři třeba na týden. pouze k moři. naštěstí žena to sdílí, přestože moře nikdy neviděla.

Hnusné počasí neexistuje, vždy se dá pouštět drak, nebo chodit v gumákách!

Díky za tipy, porovnám to s tipy od dítek a provedu plán.

Sborového zpěvu jsem se, jestli mne paměť neklame, zúčastnil. Jsem rád, že se opět potvrzuje, že to byl vrchol karlovarského kulturního léta

13. 07. 2010 - 15:32

zmrzlinka: Tak som schválne skontrolovala náš tachometer. Končí na 200. Ale viac ako 130 aj tak nedovolím a vobec mám poslednú dobu zase nepríjemný pocit, keď sadám do auta. Šoféri na diaľnici sú blázni a na okrskách všade neosvetlení cyklisti bez prilby. Všetkých by som okamžite pokutovala

A kámoška spomína na detstvo na Balte s nostalgiou, tiež tam plánuje s deťmi.

zmrzlinka.pise.cz

14. 07. 2010 - 11:13

jarmik: Musím říct, že ohledně dění na silnici je ta hranice veliký zlom. Docela rychle jsem tam přivyknul hlavně, že se mi nikdo nelepí na zadek. Prakticky ihned za hranicí zase začalo agresivní najíždění zezadu.

Nevím, zda je to pravda, ale slyšel jsem od důvěryhodné osoby, že v Německu k tomu mravnému chování v tomto směru přispívá hlavně to, že při naražení auta zezadu se prý zásadně nevyšetřuje jakákoliv vina a vždy je vinen, kdo jel vzadu, protože si zkrátka nenechal dost odstup.

29. 07. 2010 - 11:04

mattel: Dobrý den, chystáme se v nejbližší době na Rujánu a velmi mě zaujal Váš článek... Chci se zeptat, zda nemáte nějaké tipy na ubytování? Rekreační centrum Prora je funčkní?
Díky za odpověď

29. 07. 2010 - 12:47

jarmik: Zdravím, Prora funkční není (a nikdy nebyla). My neměli čas na vybírání, protože jsme se rozhodli den před odjezdem, bydleli jsme zde: http://www.puszta-ruegen.de/

Bylo to OK (až na to, že to wi-fi tam nefungovalo, přestože to inzerujou), ale srovnatelných tam bude jistě řada.

Z hlediska přístupu k vodě se mně osobně nejvíc líbila pláž mezi Glowe a Juliusruh, takže jsme si říkali, že možná by bylo dobré bydlet tam.

29. 07. 2010 - 13:06

sargo: Bez dětí je to fuk, to pak nejlépe někde uprostřed, s dětmi bych šla do Juliusruh, protože tam jsme viděli alespoň jakási hřiště a povyražení pro ně, a ne moc daleko aquapark, až bude pršet a ony budou plakat, že přeci chtějí k té slíbené vodě.

29. 07. 2010 - 13:39

mattel: Já jsem právě měl nějak tak zafixováno, že nefungovala nikdy, ale foto mě zmátlo díky za tipy, kouknu na to, jedeme právě také celkem narychlo bez příprav, ale také bez dětí, jen ve dvou, takže při nejhorším to se spánkem jistí obrovský kufr auta ale ještě jednou díky, Váš článek je hodně inspirativní...

29. 07. 2010 - 16:38

jarmik: Za málo.

Ještě jsem si vybavil jeden drobný tip: pokud byste jeli na Rujaně přes Trent, tak se nebojte zastavit v té hospodě na křižovatce. Samozřejmě to mohla být náhoda, ale z našeho pohledu za celý pobyt vynikala chutí jídla směrem nahoru a cenou směrem dolů.

Má to zahrádku a prodávají tam i zrmzlinu do ulice.

30. 07. 2010 - 16:46

mattel: Díky za tip! Když pojedem kolem, tak to určitě zkusíme... po návratu sdělím své dojmy

30. 07. 2010 - 22:23

dj-team: Jo, bylo tam celej tejden dobře. Arkona nezklamala, jen místní multinu přerušila bouřka, tak dolovíme za rok, kdy si bereme kola.

31. 07. 2010 - 21:17

jarmik: cože, až tak, že návrat na místo činu? to teda koukam!

17. 08. 2010 - 23:31

mm*: My zítra odrážíme z KV do Juliusruh. Držte palce. Pan lékárník se nám jen posmívá. Například dnes při zmrzlině v dešti po obědě vecel, že trénuji na Rujánu. A podobné provokace. Snad mu vytřeme zrak.

18. 08. 2010 - 09:05

jarmik: Tak přeju pěkný pobyt! Pan lékárník jest sportsmen, a jistě uzná, jak se mýlil!

18. 08. 2010 - 10:00

sargo: Minimálně to počasí vám ho vytře určitě... takže doporučuji příruční ručníky na průběžné vytírání zraku za účelem prohlédnutí.

06. 10. 2011 - 23:19

mona: ahoj, taky jsme se již několikrát vrátili na starou dobrou Rujanu, Juliusruh (mimochodem celkem příjené městečko a krásná dlouhá pláž pro večerní i ranní romantické posezení se šampaňským a olivami - čipsy nám sežrali racci:o). Na kolech jsme odtud jeli Kap Arkona. Příští rok budeme v Glowe. Tam jsme zatím jezdili jen na nákupy. Budeme blíž Jasmundskému NP.Taky Sassnitz je super přístávek a ponorkou....Dolů po pobřeží přes smutnou a depresivní Proru pojedete okolo chaotického Binze (myslím, že se tam točil nějaký díl z Bílých linek Majora Zemana - také se mimo jiné točilo v hlavním městě Rujány, Bergenu-roztomilé městečko) do úplně nejnej roztomilého lázeňského městečka Sellin. Opravdu doporučuji, protože je tam skutečně nádherné molo s "vyřezávanou restaurací" Něco jako chudáci "Lázně Kyselka" na moři, jenže super restaurované! To mě na Rujáně chytlo za srdce nejvíc.
Jinak s ubytováním je to zlé, lépe něco najít přes ck novasol apod, jinak se fakt nedoplatíte, neboť je tam v sezoně narváno a draho. My to řešíme občas tak (když zrovna nemáme zambookované ubytování a je krásné počasí), že si objednáme na tři dny místo v kempu u Juliusruh. Neriskujete, že v době zamluveného ubytování bude pršet, jako se nám to přihodilo na Usedomu. Příští rok se obávám, že zrovna chytneme počasí ošklivé, protože máme objednané ubytování:o)
TIP: Doporučuji také velice Darss a Zingst, jsou tam nejkrásnější západy slunce,překrásné pláže a více super doškových střech a vůbec je to poloostrůvek jako malovaný!