kaci: Krásné to vozy! Zvlášť ten pro náročné zákazníky. A vida, jak už tehdy je u něj vyfocená i slečna modelka, co?
To ale asi jen u těch spešl kusů. A nebo jsme už tenkrát byli tak napřed
---
kaci.pise.cz
littlekey: Jo docela kočka, ale k tý škodovce to vysloveně nesedí. Vankela montovaly japonci, je to tak?
jarmik: kaci: Modelky jsou tam u víc škodovek (a pak taky u wartburka, ale tam jenom mává z okýnka
lk: Jak to tak čtu, tak wankel vymyslel asi ten NSU, co tu je na fotce (dnes Audi). Na wiki píšou, že mazda to dělala sériově s nima skoro paralelně - dnes samozřejmě jako poslední. O tom NSU wankelu jsem tuhle něco někde četl u německých přátel, že to byl průšvih, protože ty lidi s tim byli víc v servisu než na silnici.
ergo: Já bych se té škodovce tak nesmálo. V tom oškliváckém roce 1975 se s ní totiž těch 145km/h mohlo na silnici jezdit aniž by se tomu kdokoliv (včetně policie) podivoval. Po 33 letech se i po relativně prázdných silnicích (KV-PRG, KV-Plzeň) šourají skupinky autíček rychlostí cca 85km/h namačkaná jedno na druhé jakoby se bála zlého vlka...
P.S. Když jsme si jako mladí automobiloví nadšenci prohlíželi v té době časopisy s úžasnými americkými bouráky, připadaly nám občasné zmínky o maximální dálníční rychlosti 88km/h jako mimořádně hloupý výplod komunistické propagandy. Nějak jsme nedokázali pochopit, že Američani se na ta svoje auta taky jen dívají, jen je mají v trojrozměrném provedení. O ježdění (v našem smyslu toho slova) se samozřejmě nedalo hovořit.